10 december 2024
Eerder dit jaar organiseerden we samen met Willemijn van Oorsouw een event over de psychologie van digitale transformatie en daar geven we graag een vervolg aan!
Bij een digitale transformatie ligt de focus vaak op de techniek, maar wordt het menselijke aspect vergeten. En dat terwijl dit juist zo belangrijk is. Transformatie vraagt tijd, aandacht en (vooral) eigenaarschap van de mensen die betrokken zijn bij de transformatie. De juiste mensen, op de juiste plek, op het juiste moment. Dat is niet per se degene met de grootste mond of met de meeste kennis, maar degene met relevante kennis op dat moment. Die moeten achter het stuur zitten. Let the local lead. Maar hoe doe je dat dan? Hoe laat je ‘de local’ leiden? Willemijn geeft jou - tijdens een heerlijke lunch - concrete handvatten hoe jij hiermee aan de slag kunt en gaat met jou het gesprek aan!
Was je niet aanwezig bij het event over de psychologie van digitale transformatie? Geen probleem! We sturen je vooraf een samenvatting van het event en Willemijn praat alle deelnemers bij tijdens een korte introductie.
Aanmelden
Lijkt het je interessant om hierbij aanwezig te zijn? Meld je dan hieronder aan. Deelnemer aan een MMM is geheel kosteloos. Let op! Er zijn beperkt aantal plekken beschikbaar. We nemen daarom na je inschrijving contact met je op.
Locatie
Omgeving van Eindhoven (ntb)
Datum & tijd
10 december
10.30u - 13.00u - inclusief lunch
‘Mijn naam is Willemijn van Oorsouw en ik ben eigenaar van Bond Coaching & Consultancy. In de afgelopen 15 jaar heb ik digitale transformatie projecten gerealiseerd in de gezondheidszorg, schoonmaak, retail, bouw en industrie. Aan bureauzijde en aan klantzijde. In de rol van projectleider, programmamanager, business analist, IT product owner en data migratie lead. Door die diverse rollen heb ik gezien hoe verschillend de werelden van business, data en IT soms zijn. En tegelijkertijd hoe belangrijk de verbinding tussen die drie is.
Met Bond is mijn doel de kennis die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan te delen en zo organisaties sterker te maken. Hen helpen de brug te slaan tussen business, data en IT. Resulterend in duurzaam resultaat in Digitale Transformatie.’