Match Making Meeting
Tijdens een interactieve sessie onder leiding van Willemijn gingen 10 deelnemers actief aan de slag met de vraag: hoe creëer je eigenaarschap bij (digitale) transformatie? Digitale transformatie lijkt enkel een technologisch vraagstuk, maar draait in werkelijkheid om processen, werkwijzen en menselijk gedrag. Wat blijkt? Veel projecten mislukken doordat de nadruk volledig op technologie ligt.
Tijdens de sessie hebben de deelnemers, verdeeld in groepen, gekeken naar eigenaarschap op drie niveaus: management-, team- en individueel niveau. Met behulp van het ADKAR-model gingen de deelnemers aan de slag met praktijkcases. Dit leidde tot nieuwe inzichten en inspiratie om eens een andere rol aan te nemen in een transitie of er anders naar te kijken.
Een druk bezochte Match Making Meeting! Deze week kwamen 10 deelnemers samen om de diepte in te gaan over employer branding… of is het employee branding?
Meer over dit event
Tijdens de MMM-reis bij Het Vliegtuig in Veen hebben we ons verdiept in het thema 'merken'. Onder begeleiding van piloot Roy van de Meulengraaf en gezagvoerder Brigit Hulsman doken we in wat een merk echt inhoudt.
Meer over dit event
Tijdens onze Match Making Meetings brengen we digitaal specialisten en ondernemers met elkaar in contact. Lijkt het je interessant om aan te sluiten bij één van onze Match Making Meetings? Vul dan het onderstaande contactformulier in. We nemen contact met je op als er een MMM wordt georganiseerd die aansluit bij jouw interesses en vakgebied.